Blog Kesihatan Biodea

Cucuk Jari Masa Kena Strok? Betul Ke?

153228_jarum

Dulu Admin pernah dengar cerita, kalau kena strok jangan Panik. Jangan gelabah. Ambil jarum cucuk kat jari. huh? Ya ke? Tak pernah pun buat. Tapi macam tak nampak logik pulak kan. Apa kena mengena cucuk jarum kat jari then boleh hilangkan strok. Sebab masa tu tak ada ilmu, jadi macam percaya atau tak.

Masa tu, Admin takder la cakap atau komen tentang kenyataan tu. Mungkin betul atau tidak. Ya la yang cakap tu kawan-kawan. Nanti kalau kita urge, jadi lain pulak. Sampailah Admin jumpa satu video berkenaan hal di atas. Video ni di ambil dari Dr Safari Elis(Pakar Jantung).

Tengok sampai habis. Apa penjelasan Dr Safari Elis. Semoga kita dapat satu ilmu yang berguna hari ini.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *